mércores, 3 de febreiro de 2016

O MELLOR DÍA DO ANO


O mellor día do ano

O mellor día do ano foi o da paz,pasoume algo estraordinario.
Aqui vos conto todo.
Todo empezou naquel parque onde conocín a pomba da paz.
Eu leveina a casa como faria todo o mundo.
Bueno, non vou adiantar acontecementos,todo empezou no parque.
Eu fún cun amigo chamado Adrián.
Adrián queria ir aos columpios e fomos.
Pero cando chegamos había unha pomba moi grande.
Adrián dixo: Parece que se lle rompeu a á.
Eu dixenlle que había que axudala e el dixo que non,que había que matala para que non lle doera máis.
Pero eu ignoreino e fun a miña casa coa pomba.
Eu dixelle a miña nai se podía curala e a miña nai dixo que sí.
Cando se curou solteina pero ela non moveu nin a pata,pero eu vin que me estaba falando.
Díxome que por curala me ía a converter no rei da paz e de aí, fun o que repartin felicidade por todo o mundo.
Oxala puidera volvela a ver.
Mario Pérez Galego 5ºB

2 comentarios:

  1. O argumento está ben, pero as frases non se separan con puntos e a parte, se non con comas, puntos ou puntos e comas, puntos e aparte son para parágrafos.
    Grazas por leren isto e espero que o millores Mario.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Claro que mejorar, Iria.
      Gracias por escribirme para que mejore en mis cuentos, o al menos lo intentare.
      Con un buen saludo, Mario Pérez Gallego.

      Eliminar